Wydajność AMD Barton a AMD 3200 Venice

Autor: trodon <tramal_at_interia.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 18:40:53 MET

Witam
Obecnie pracuję na procesorze AMD Barton +2500 (zwykle podkręcony na
+2700), płyta Epox E-8rda3+. Zaczynam odczuwać niemiłe opóźnienie
podczas pracy (komputer do zastosowań biurowych (Office, Firefox, Adobe
Acrobat, Skype, poczta, słowniki, antywirus itp.).
Zerknąłem na Allegro, przejrzałem oferty płyt z procesorami.
Wpadły mi w oko płyty z AMD 64, np.

http://tinyurl.com/ymzcbk
(przykład, to nie jest żadna kryptoreklama).
Pytanie: na ile odczuwalny będzie wzrost wydajności (chodzi o codzienną
pracę, nie benchmarki) w podanych przeze mnie zastosowaniach? i pytanie
  ekstra, czysto hobbistyczne: które procesory z socket 939 są podatne
na overlocking? Nie jest to warunek konieczny, tylko pewnego rodzaju
hobby...
I by uprzedzić zarzuty, że nie patrzyłem na porównania w necie: chodzi
mi różnicę w codziennym zastosowaniu, nie w kodowaniu wideo, pakowaniu
itp...

pozdrawiam
tr