Zintegrowana grafika - mocno spowalnia system?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 12:22:37 MET

Płyta
1. Płyta główna MSI K9N GM2-FID - nForce 6150, SATA II, DDR 2, VGA,
S-AM2 315zł

Witam.
Czas na przesiadkę ze starego sprzętu... Dobieram MB i nie jestem pewny,
czy grafika na płycie mocno obciąża cały system? Jak to jest?

Ogólnie bardzo podeszła mi płyta:
MSI K9N GM2-FID - nForce 6150, SATA II, DDR 2, VGA, S-AM2
Powody?
- MSI
- x2 IDE (potrzebuję, mam duży dysk na IDE + nagrywarki)
- IEEE 1394 - używam, więc odpada karta IEEE w starym zestawie
- LPT - używam, drukarka, której mi szkoda...
- cena ! ok. 320zł, i układ graficzny na pokładzie!

Zostają dwa PCI, w jeden pójdzie karta TV, w drugi może dźwiękowa (jak
ta na płycie
mnie nie zadowoli).

Tutaj pytania:
- czy chipset GeForce 6150 + nForce 430 daje radę? (_nie gram_)
- czy MicroATX (24.4 x 24.4 cm)
    w jakiś sposób wpływa na montaż, etc. ? (wsadzę to do zwykłego pudła?)

Płyta jest dosyć mocna (FSB1000 MHz (HyperTransport)), jak by coś nie
pasowało, mogę przecież kupić dobrą kartę graficzną.

Płyta by dostała najprawdopodobniej najsłabsze AM2 z Athlonów, tj.3800+

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,