VISTA + tuner TV + brak dzwięku > HELP

Autor: k o S i o <kosio21_at_interia.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 08:41:27 MET

Witam i o radę grupowych speców pytam :)

Zainstalowałem sobie na próbę Windowsa Vistę (RC2) i wszystko ładnie
śmiga z małym wyjątkiem. Nie działa karta TV. Znaczy się działa, ale bez
dźwięku :(Próbowałem z dziesiątkami różnych sterowników
(WDM,BTWDM,oryginalnych uniwersalnych...), ale niestety dalej lipa -
jest obraz i nie ma dźwięku. Co ciekawe w systemie pokazuje sterownik
audio bez błędu, ale kiedy klikam na właściwości to pokazuje się info
"no drivers installed for this device".

Proszę o jakieś wskazówki jak przeskoczyć ten problem. Nie ukrywam,że
nie zależy mi na tym , żeby korzystać z TV w Media center, ale po prostu
móc oglądać tv na jakimkolwiek sofcie (próbowałem Dscaler, borgTV, Jtv,
i kTV) dodam jeszcze że próbowałem na 2 kartach Aver TvPhone98 i Aver
TVgo. Nie mam zamiaru kupować nowej karty bo mam nadzieje, że ten
problem to nie problem.

z góry dzięki za wszelka pomoc
kosio