Problem z antyvir Kasperski

Autor: tran7 <tran7_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 08:33:49 MET

Witam.Potrzebna mi jest rada od tegiej glowy.Podczas instalacji
Kasperskiego program zapytal czy chce ustanowic haslo dostepu do
programu.Z rozpedu wpisalem haslo ale po uruchomieniu nie moge wykonac
jakiejkolwiek zmiany w Kasperskim bo przy kazdej probie pyta o to
haslo, ale jak je wpisuje , mam komunikat, ze jest niewlasciwe.
Nawet nie moge odinstalowac aby zainstalowac ponownie bez hasla, bo zeby
odinstalowac nalezy wylaczyc program, a ten znow pyta o haslo.
Co zrobic?
Z.Rysnik