Scythe Ninja: dmuchacie do tyłu czy w górę?

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Jan 2007 - 16:19:22 MET

Witam,

Jak wiadomo, ten cooler ma obecnie w komplecie wiatrak, który zapinkami
mozna zamocować z każdej strony. Są dwa logiczne sposoby:

- układ pionowy z przodu coolera; nadmuch poziomo do tyłu, wspomagany
wyciagającym wentylatorem z tyłu obudowy (jak ktoś ma)
- układ poziomy z dołu coolera; nadmuch pionowo w górę, wspomagany
wyciagającym wentylatorem poziomym zasilacza i dodatkowo zgodno z
naturalnym, konwekcyjnym ruchem powietrza.

Mam obecnie wersję pierwszą, ale chcę znać Wasze opinie zanim spróbuję
wersji drugiej, która wydaje się lepsza nie tylko z powodu wykorzystania
konwekcji, ale też - jak mi się zdaje - może wspomóc wyciąganie nagrzanego
powietrza znad płyty głównej pod CPU (czyli sloty PCI, np. grafika)

Co o tym myslicie?