Re: jak chłodzić Chieftec LBX?

Autor: Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 23:07:31 MET

> I właśnie to mnie trochę niepokoi; przydałoby się ją obniżyć o parę
> stopni. Mam jeszcze miejsca na 2 wentylatory 90 mm z lewej strony obudowy
> (nad CPU i slotami PCI), ale nie mogę się zdecydować, czy i jak je
> wykorzystać. Czy mają nadmuchiwać, czy wyciągać powietrze?

Ja mam taki sam uklad wentylatorow jak Ty plus dodatkowo 1 wdmuchujacy nad
PCI (ten nizej) - czyli dmucha mi tez na spod karty graficznej, nad procesor
(ta gorna dziura) nie moge zamontowac wentylatora bo mi sie raczej nie
zmiesci - pod spodem siedzi Infinity :)

U mnie slychac tylko dyski i zasilacz a temperatury dosyc niskie, ale ja nie
mam mat.

Pzdr
Jacek