Re: awarie ekranów w laptopach

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 18:01:22 MET

Jacek napisał(a):
> jakie pierdolenie

Ctrl+C

> - acer jest najpopularniejsza marka w pl bo jest tani, jak sprzedaje
> miliony to wiadomo ze duzo tez wraca.

Ctrl+V ;-)
Acer ma tragiczne obudowy, podzespoły sypią się znacznie częściej niż w
komputerach poważnych producentów. Ten fakt jest niezaprzeczalny,
choćbyś nie wiem co twierdził i nie wiadomo jak zachwalał swój zakup.

Jeśli nie wierzysz mi to zapytaj w dowolnym większym sklepie/serwisie
(przykładowo Apollo w Rzeszowie od razu odradza Acera, cytując jednego
ze sprzedawców: "szkoda się później ciągle użerać z serwisem za tych
kilka zaoszczędzonych złotówek, co tanie to drogie").
Albo chociaż pogooglaj, opinie negatywne stanowią znaczącą większość, to
nie jest kwestia przypadku.

Nawiasy mówiąc, wśród moich znajomych do całkiem niedawna była tylko
jedna osoba, która zachwalała swojego Acera (co prawda miał 5 miesięcy,
był noszony w torbie a wyrysowany jak co najmniej 7-letni HP, stanu
zawiasów nawet nie komentuję). Mówię do niedawna, bo po pewnym BSOD,
który zwiastował śmierć modułu RAM i późniejszej przemiłej współpracy z
Czechami opinia tego znajomego zmieniła się drastycznie.

> -wykonanie ma takie jak kazdy inny lapek do 3tys jakie macalem,
> wszytskie ten sam badziewny plastik.

Bzdura jakich mało. Być może na pierwszy rzut oka i macanie paluchem
wyglądają podobnie. Różnicę jednak zobaczysz po kilku miesiącach
użytkowania.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: