Re: Windows XP HOME - problem.

Autor: ptaszeek <zapytaj_at_mnie.pl>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 16:46:20 MET

Prowadząc działalność gospodarczą zakupiłem od znajomego
sprzedawcy i montera sprzętu komputerowego Windowsa XP HOME. Dopiero
po pewnym czasie, oczywiście po zainstalowaniu systemu zauważyłem
napis na opakowaniu (moje wina ze nie przeczytałem tego wcześniej)

a co to zmienia? to jest nazwa produktu Microsoft Windows Home - a nie, ze
wersja do domu

"Pakiet OEM System Builder - przeznaczony dla producentów
komputerowych i serwerów lub firm składających je z gotowych
elementów."

no i? zobowiazales sie ze sam jestes producentem sprzetu i sam swiadczysz
sobie pomoc techniczna
pelno takich systemow lezy w Media Markt i Saturn, dobrze ze wybrales mala
polska firme - to sie chwali!

Składając zamówienie u sprzedawcy prosiłem o sprzedaż mi systemu
operacyjnego, ktory mógłbym używać w firmie (licencja komercyjna).
Podczas sprzedaży nie zostałem poinformowany o tym, że to jest ww
rodzaj pakietu. Poprostu uwierzyłem sprzedawcy na słowo - nie znam
sie na tym.

no i zakupiles licencje komercyjna produktu, mozesz uzywac w firmie

Problem też jest taki, że ww system operacyjny zaliczyłem do
kosztów uzyskania przychodu.

to juz temat na pl.prawo ale mozesz jak najbardziej...

Jeżeli, ktoś wie jakie mi prawa przysługują - czy mogę oddać ten
produkt, domagać sie zwrotu kosztów, lub wymiany na
"pełnowartościowy produkt" proszę o pomoc.

a co w twoim produkcie jest niepelnowartosciowego?
kupiles system operacyjny OEM, sam sobie swiadczysz pomoc techniczna i to
jest jedyna roznica..
system jest jak najbardziej do uzytku w firmie...

Czy mogę skorzytać z rękojmii?

a po co? najlepiej na drugi raz pogladaj i przeczytaj pudelko ze wsyzstkich
stron, bo przy innych produktach moze byc inaczej

wszystkiego dobrego w nowym roku!

--
wszystkiego dobrego!
niedlugo koniec tuszu w drukarce?