Minolta 2500W

Autor: marjan <klero[usunto>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 16:33:41 MET

Witam szanownych kochanych grupowiczów :)

W planach mam zakup drukareczki Minolta 2500W, w archiwum widziałem, że
temat tej drukarki został już poruszany, i po części rozwiał moje
wątpliwości co do sensu jej kupowania. Mam jednak pytanie do jakiegos
użytkownika tej drukarki (mam nadzieję że takowego znajdę na grupie), bo
zastanawia mnie faktyczny jej rozmiar.
Z szerokością nie ma problemu - niecałe 40cm, jednak co do jej głębokości:
- czy te 43cm jest z wysuniętą tacką na papier, czy bez niej? (jeśli bez, to
jaka jest jej głębokość z tacką?),
oraz wysokości:
- czy jeśli mam półkę o wysokości 35cm (w parametrach piszą, ze wysokość
drukarki to 341mm), to mogę tam bez problemu wsadzić drukarke i z niej
korzystać, czy przez jakąś wysuwaną tackę - odbiornik, lub problem z
wyciąganiem wydruków, wysokość tej półki na której będzie stać drukarka musi
być większa, i jeśli tak to o ile?

Przy okazji.. czy osoby ktore tą drukarkę zakupiły są zadowolone z jej
pracy?

z góry dziękuję za odpowiedz, bo googlowanie niewiele pomogło..

pozdrawiam,
marjan