Procesor + P³yta - do pamieci SDRAM DIMM

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Mon 01 Jan 2007 - 15:18:15 MET

Witam.
Jaki byscie polecili maxymalny proceso zeby pracowa³ on na jakiejs p³ycie
ktora obs³ugiwa³a by pamieci SDRAM DIMM.

Teraz mam 2xPIII 933Mhz - ale programy tego niewykorzystuja. uzywaja tylko
jednego procesora ca³y czas.

Kiedys kolezanka mia³a jaka p³yte z P IV i by³y tam pamieci SDRAM.

Doradzcie cos co bedzie wydajniejsze od tego co mam teraz.

Dziekuje , pozdrawiam i ¿ycze mi³ego i szczesliwego Nowego 2007 roku :)