Re: Sound Blaster Live!

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 19:14:13 MET

Dnia 31.12.2006, krzysiek9394 napisał(a):

> W menedzerze urządzeń pokazuje się że jest urządzenie audio lecz z
> tyłu nie ma żadnych złączy mini-jack.

Wygląda mi to na płytę gł. AT ze zintegrowaną kartą dźwiękową, ale nie
podłączonym "śledziem". Jeśli to płyta ATX i nie ma gniazd mini-jack na
tylnym panelu to IMO coś jest nie tak.
Może wiesz jaki to konkretnie model płyty?

> Czy mogę zainstalować kartę Sound Blaster Live!

Tak.

> i nic się wtedy nie stanie.

Może się zdarzyć (nie musi), że wystąpi jakiś konflikt. Na początek
sprawdź czy nie da się tego "urządzenia audio" wyłączyć w BIOSie.

> PS W środku nie ma żadnej karty rozszerzeń dźwięku.
> Chyba ten dźwięk jest zintegrowany z płytą główną.

J.w.

Podsumowując, śmiało zainstaluj tego Live, jeśli wystąpi jakiś problem
wtedy będziesz się martwił co dalej. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/       http://www.paskudek.pl/