Re: Sound Blaster Live!

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 19:13:37 MET

"krzysiek9394" napisał:

> W menedzerze urządzeń pokazuje się że jest urządzenie audio
> lecz z tyłu nie ma żadnych złączy mini-jack
> W środku nie ma żadnej karty rozszerzeń dźwięku.
> Chyba ten dźwięk jest zintegrowany z płytą główną.

No pewnie, razem z głośnikami.

> Czy mogę zainstalować kartę Sound Blaster Live!
> i nic się wtedy nie stanie.

Odłóż to do przyszłego roku, jak odeśpisz tego Sylwestra i będziesz w stanie
przeczytać instrukcję do płyty głównej. Bo teraz, chociaż do północy jeszcze
osiem godzin, to już nie jesteś w stanie nawet podać jej nazwy, a co dopiero
trafić kartą w slot PCI. Do (Pi)Siego Roku...

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)