Re: CoreDuo vs AMD X2

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 14:55:00 MET

> Takie właśnie są Core2Duo. To już nie jest kiepskie Pentium 4, które się
> grzało, żarło prąd i nie było zbyt wydajne w domowych zastosowaniach.

Tu porównanie temperatur Intela i AMD:
http://www.benchmark.pl/r.php?file=http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/Intel_Core/strona-13.html

Dosyć, że temperatura wyższa, to jeszcze przy znacznie wyższych obrotach
wiatraka.
Cool & Quiet też lepiej schładza procesor od sposobu Intela.

Jednym zdaniem - jeśli ma być cicho, to wypada brać AMD, nawet kosztem
trochę mniejszej wydajności.

MN