Re: Downclocking Core 2 duo

Autor: Tomasz Piotrowski <nospam_at_nospam.com>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 12:58:18 MET

pwil napisał(a):

> FSB 1066 -> 800, to da 1400MHz, a wtedy dajesz Vcore na minimum możliwe na
> płycie {warto poszukać płyty, która daje możliwość znacznego obniżenia}, co
> przy obniżonym taktowaniu da się obniżyć znacznie.

Robi sie coraz zimniej ;)
Obecnie sprawa zaczyna wyglądać tak: FSB 800, zmniejszam mnożnik na 6 co
daje procek na 1200, do tego zmniejszam trochę Vcore (BTW, jak to się
robi, w BIOS?).

OK, fajnie, ale płyty główne z jakimi miałem do czynienia nie pozwalają
na takie zabawy. Czy ktoś mógłby polecić jakieś konkretne modele płyt,
które to potrafią (niekoniecznie za 1000zł;)?

T.

--
http://foto.maniac.org.pl/