Re: CoreDuo vs AMD X2

Autor: pestka_pisia <pestka712_at_usunacpoczta.fm>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 12:22:29 MET

> A gdzie Ty tam zauważyłeś, że ma podstawkę 939? Ja na przykład obstawiam
> raczej, że 754.

akurat mam 939, podobno po aktualizacji biosu obsluguje procesory X2. Moja
plyta bo chyba Gigabyte K8NS-939 czy jakos podobnie w kazdym razie chipset
nForce3

> Co do samego wyboru - z tych dwóch lepszy będzie zdecydowanie Core2Duo.
> Piszę to jako wieloletni racjonalny zwolennik procesorów AMD.

czemu tak twierdzisz, zalezy mi na wydajnosci, stabilnosci i niezbyt
wysokiej temp. Dobry x2 kupie w granicach 550-600zl a Core2Duo?
Chce tez podkrecic proca moj obecny athlon z defaultowych 200MHz latal na
250MHz.