CoreDuo vs AMD X2

Autor: pestka_pisia <pestka712_at_usunacpoczta.fm>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 10:54:34 MET

probuje zlozyc nowego kompa za okolo 2 tys.
czy ktos moze mi podpowiedziec co lepiej wybrac Core Duo czy moze AMD X2?
Moja przygoda z Intelem skonczyla sie na PIII1000MHz pozniej juz byly tylko
produkty AMD az do dzisiejszego Athlona 64 3000+ na chipsecie nVidii
nForce3. Do tego hdd maxtora 250GB na SATA, DDR2400 1Gb, grafika ATI R9550.
Slyszalem duzo zlych opinii o nowym chipsecie nForce570 ze jest
niedopracowany, ze system jest na nim malo stabilny a nawet potrafi sie
wylaczac z powodow bledow w obsludze IDE. Czy jest jakas alternatywa dla
tego Chipsetu pod AMD X2? Nie chce zadnych sisow, ALI, VIA itp. zawsze
mialem z nimi niedobre doswiadczenia. W gre wchodzi tylko Intel lub chipset
nVidii. Jaka grafike mozna teraz kupic do 500-600zl? Chcialbym tez plyte
obslugujaca SLI. Mozecie cos doradzic?