Re: Identyfikacja plyty glownej MSI ...

Autor: Roger(OS) <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 23:40:15 MET

Panth (panth@_nospam_poczta.onet.pl) napisal(a):

> Z tego co widze na innych stronach "Supported CPU" dla tej plyty
> koncza sie niestety na Athlon 0.18um (Palomino), wiec dokladnie na
> modelu 2100+ (13*133MHz/1.75V). Jesli plyta obsluzy ten mnoznik i
> napiecie to taki procesor powinien dzialac.

Czyli procesory Athlon XP z innymi rdzeniami niz "Palomino" juz nie beda dzialaly? Max
co wycisne z tej plyty to bedzie CPU z numeru katalogowego: AX2100DMT3C czyli
w/w "Palomino" AMD Athlon XP 2100+
Nie ma wiec sensu kupowania mniej grzejacego sie modelu bo prawdopodobnie go u
siebie i tak nie odpale ? Czy np Athlon XP 2100+ Thoroughbred (nr. katalog.
AXDA2100DUT3C) bedzie dzialal ? (lub np. 2000+)

> Z tą propozycją jednej z osób aby fabryczny bios AMI F-S (Fujitsu
> Siemens) przeflashowac na AWARDA osobiście bym uwazal.. Moze
> zadzialac, ale niekoniecznie.
BIOSu na razie nie bede ruszal bo komputer dziala OK, a zadnych nowszych sprzetow
w nim nie mam typu Maxtor 160GB wiec zmiana jest bezsensowna.

--
Pozdrawiam
Roger(OS)