Re: NAS dla domu

Autor: Tomasz Koniewski [konio] <tomasz.koniewski_at_interia.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 22:20:08 MET

> Szkoda ze ta funkcja jest niekonfigurowalna (sprawdzalem na stronie,
> brak nowego firmwareu itp). A byl to potencjalny kandydat do zakupu w
> przypadku zaakceptowania ndas'a. Dzieki za ta informacje, wyklucza ona
> wellanda z mojej listy.

Z drugiej strony w testach PCWorld wypadla ona dobrze. Tyle tylko, ze
te testy sa roznie oceniane przez uzytkownikow. Pomijajc jednak to, nie
wspomnieli tam o problemie usypianiadysku. Dlatego tez mam mala
zagadke, czy z racji charakteru testow (nie zostawiali go na dluzej w
bezczynnosci) tego nie zauwazyli, czy po prostu mieli jakis wyzszy
stepping, gdzie ta niedogodnosc nie wystepuje. Uwagi innych grupowiczow
na ten temat beda wskazane, jestem ciekaw.