Re: USB2SCSI?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 20:17:20 MET

"Atlantis" napisał:

> A nie było jeszcze czegoś o pojemności powyżej 1 GB?

Nie napisalem? Bo ten napęd, co mam, to on 1,3 GB jest.

> Z tym, że dzisiaj 640 MB dyskietka już nikogo nie powala na kolana. :)

Tym bardziej, że tak naprawdę to tego jest niewiele ponad 600, zresztą każdy
formatter co innego zeznaje. Te 640 to tradycyjny "chłyt matetindody". Ale
po nieszczęsnych SyQuestach 40/80/200 MB, z których przesyłkę z biura
lokalnego do centrali przeżywała połowa, była to przesiadka niczym z Syrenki
do Mercedesa.

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)