Re: Usunięta partycja z pendrive - jak odzyskac ?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 18:36:10 MET

> Photorec_win, on zdaje się może zostać do tego użyty. Niestety nie wiem na
> ile będzie skuteczny.

Testuję...
Wydaje się niezły, z tym że:
- calkiem sporo typow plikow odzyskuje
- dziala w miare szybko
- pliki (przynajmniej te co widzę) wydają się mieć oryginalne nazwy
ale:
- chyba nie odróżnia plików skasowanych od normalnie
  istniejacych (i te i te "odzyskuje")
- działa w brzydkim okienku dosowym
- u mnie "widzi" tylko dyski twarde

>Możesz też spróbować darmowego PC Inspector File Recovery
>http://www.convar.de .

Testuję...
- widzi wszelkie napędy
ale:
- skanuje piekielnie wolno
- chyba również nie odróżnia istniejących od skasowanych
- wszystkim nadaje nowe nazwy
- mniej typow plikow ( i chyba tylko pliki graficzne i filmiki)

Pozdrawiam,

latet