Re: Zamiana Celeron 500 na P III 800 na p³ycie Abit BE6-II

Autor: luger <luger69_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 16:56:16 MET

Henry(k) napisa³(a):
> U¿ytkownik "luger" <luger69@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> jak Ci siê chce to zworkami wymusisz twardo pracê odpowiedni± dla tego
> P3/800 (ma szynê 133MHz? bo by³y te¿ 100MHz)

> JP1 - 1-2
> JP2 - OPEN

> no to na auto, ewentualnie poczytaæ jednak co i jak.
>
> --
> Henry(k)
> Mail <-> Rot13

Nie przeczytam nic wiêcej o przej¶ciówkach,bo nie mam nadal
instrukcji.
Te dane,które poda³em by³y umieszczone na przej¶ciówkach.
Teraz wiem tylko do czego jest zworka 9 i 10 na p³ycie:
9 to AGP 1/1 albo 2/3,a 10 to SoftMenu ON/OFF.
I jeszcze 2 pytania:
Czy jak bêdê siê tak bawi³ tymi zworkami (DS),to czy czego¶ nie
uszkodzê i 2 pytanie to czy lepiej ustawiaæ SoftMenu na ON czy na OFF