Re: Usunięta partycja z pendrive - jak odzyskac ?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 15:52:38 MET

> Testdisk

Witam,

Ja trochę obok tematu, ale wlasnie mialem sie pytac na tej
grupie o jakieś narzędzie (pod Windows, darmowe) do odzyskiwania
plików po (szybkim) sformatowaniu partycji.
W takiej sytuacji programy "Restoration" oraz "Undelete Plus" niczego
nie znajdują :-(

Czy ten Testdisk będzie OK? (sama partycja jest jaka była, tylk
został zrobiony szybki format).

I jeszcze pytanie nieco dygresyjne. Czy dane NADPISANE,
chocmy zerami, mozna odzyskać bez wyjmowania z twardziela
talerzy i skanowania ich specjalnym sprzętem? Czy są programy,
ktore takie skanowanie zapewniają bez rozkręcania twardziela?

Dzieki,

latet