Re: USB2SCSI?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 14:32:49 MET

"Atlantis" napisał:

> Nie wie ktoś może, czy są dostępne takie przejściówki?
> Coś na wzór USB2IDE, tyle tylko, żeby umożliwiały łatwą
> współpracę z zewnętrznymi urządzeniami SCSI.

Mam taką, Shuttle Connects B000398, ale od 6 lat leży nierozpakowana - była
dołączona do Fujitsu DynaMO. Google zeznają, że trochę tego plątało się po
e-Bayu. Co do łatwej współpracy - mała Winda wymagała sterowników, inne
systemy nie wiem.

> taka przejścióweczka dla LTP, ale jeśli faktycznie coś takiego istniało,
> to transfery musiały być dobijające. :P

10 lat temu, wymieniając w firmowych komputerach Win 3.11 na Win95,
obleciałem je magnetooptykiem SCSI podłączanym do LPT przez Adaptecowskiego
Trantora. ZTCP trwało to mniej więcej tyle, co instalacja z napędu CD x4.

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)