Re: Zamiana Celeron 500 na P III 800 na p³ycie Abit BE6-II

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 12:21:20 MET

U¿ytkownik "luger" <luger69@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:1167475664.837396.89640@73g2000cwn.googlegroups.com...

>W SoftMenu te ustawienia s± nieaktywne,mo¿na tylko ustawiæ
>procesor,a reszta siê przestawia sama-na takie w³a¶nie jak poda³e¶.

hmm... BE6 nie mia³em tylko BH6. Wszystko siê ³adnie przestawia³o.
Czy aby na pewno masz na p³ycie zworki wszystkie 10 na OFF? (te ko³o gniazd
IDE)?

Ewentualnie mo¿esz spróbowaæ rêcznie wymusiæ pracê tego procka zworkami
(blokujesz SoftMenu):
1 - ON
2 - ON
3 - ON
4 - OFF
5 - ON
6 - OFF
7 - ON
8 - OFF
9 - ON
10 - ON

Pytanie jeszcze co to za przej¶ciówka i czy ma jakie¶ zworki

--
Henry(k)
Mail <-> Rot13