Re: Zwis Kompa a pozniej BSOD

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 15:29:25 MET

[...]

Czy naprawdę nikt nie chce pomóc? Przeprowadziłem dodatkowe testy w Prime95
kilka godzin i BSOD się nie pojawił. Przeważnie pojawia się niespodziewanie gdy
komputer nie jest zbytnio zajęty. Zauważyłem również ze czasem po uruchomieniu
komputer zawiesza się na pierwszym "oknie" z napisem na dole o wciśnięcie Del. w
celu wejścia do Setup'u BIOS'u. Testowałem również programem CheckIt Diagnostics
dołączonym do pakietu Norton SystemWorks który również nie nie zauważył błędow.
Test stabilności EVEREST'a przebiegł pomyślnie temperatury oraz napięcia w
stresie (prime95) raczej w normie:
Pole Wartość
Właściwości czujnika
Typ czujnika ITE IT8712F (ISA 290h)
Typ czujnika procesora graficznego National LM63 (ATI-I2C 4Ch)
Nazwa płyty głównej Asus A8N-E / A8N-SLI Series
Stwierdzono otwieranie obudowy Nie

Temperatury
Płyta główna 35 °C (95 °F)
Procesor 55 °C (131 °F)
Dioda procesora 62 °C (144 °F)
Procesor graficzny 41 °C (106 °F)
Otoczenie procesora graficznego 42 °C (108 °F)
Seagate ST340810A 46 °C (115 °F)
Seagate ST380011A 39 °C (102 °F)

Wentylatory
Procesor 3590 RPM

Wartości napięć
Napięcie rdzenia procesora 1.39 V
+3.3 V 3.23 V
+5 V 4.92 V
+12 V 11.97 V
+5 V podczas wstrzymania pracy 4.89 V
VBAT baterii CMOS 3.02 V

Raczej jak oddam kompa do serwisu to przetestują w podobny sposób i nic nie
zauważą :(

--
Proszę o pomoc!
to0l