Re: Zwis Kompa a pozniej BSOD

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 00:45:22 MET

> Pobierz program Debugging Tools for Windows ze strony Microsoftu
> http://www.microsoft.com/whdc/devtools/debugging/installx86.mspx
> Plik ma ~13 MB.
> Po zainstalowaniu, uruchom:
>
> Start - programy - Debugging Tools for Windows - WinDbg
>
> oraz:
>
> File - Open Crash Dump lub skrótem klawiszowym CTRL + D
>
> Pojawi sie okienko, w którym mysisz wskazać plik *.dmp.
> Najcęsciej znajdują sie one w %windir%\minidump\
> Wybierasz plik (np.: Mini072212-01.dmp) najlepiej źeby data
> odpowiadała BSOD'owi.
> [...]

Dzięki za odpowiedź jednak po wyświetleniu BSOD'u nie ma zrzutu pamięci i pliku
 o rozszerzeniu *.dmp nie mam na HDD. Nawet EVEREST nic nie zanotował:
[...]
Statystyka niebieskich ekranów (BSOD)
Liczba BSOD 0
[...]
Czy wymiana chłodzenia na chpset'cie płyty głównej wiąże się z utratą gwarancji
na MB? Zawsze mogę założyć stary wentyl który buczy jak kombajn w sierpniu.
Wszystkie części poza HDD ( SMART w normie, SeaTools: 0 bledow ) sa jeszcze na
gwarancji ale to wiąże się z kilkutygodniowym brakiem komputerka ;(
(Kondensatory na MB są OK).

--
Pozdrawiam!
to0l