Re: Który system wybrać?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 01:42:30 MET

krzysiek9394 ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> Mam starego kompa:
> Pentium 233Mhz MMX
> 80MB RAM
> stara karta Ati
> Dysk 4 GB
> Napęd CD
> Stację dyskietek
> Karta dźwiękowa Sound Blaster
>
> Który system do niego wybrać: Win 98, Win Me, Win XP Pro
>
> Komputer będzie służył do takich celów:
> Skanowanie
> Drukowanie
> Słuchanie muzyki
> Pisanie dokumentów
> Oglądanie filmów
> [...]

Windows NT 4.0 Workstation + SP6a.
Kiedys uzywalem na kompie z Pentium MMX 133, 32MB SDRAM, Caviar 1,13GB,
grafika jakas na PCI (chyba ze 2 MB miala) :) SB PCI128 i nagrywarka
TEAC x4.
Komputer sluzyl do nagrywania prob zespolu na SouundForge 4.5, Nero 5.5
  i dawal rade w 16bit/44.1kHz stereo po dolozeniu pamieci to 96MB. :)
Mam sentyment do tego systemu - wg mnie bardzo stabilny (jesli nie
potrzebujesz DirectX - a widze ze chyba niekoniecznie - to polecam).

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!