Re: Core2Duo ....

Autor: Aidahow <aidahow_at_NOSPAMvp.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 01:39:20 MET

Użytkownik "latet" <spam@xxx.pl> napisał w wiadomości
news:en1n3b$ieo$1@inews.gazeta.pl...

> Odradzam Gigabyty.
>
> Z powodu...?

Mam na myśli jedną z najbardziej popularnych płyt DS4 - ze względu na
stosunek wydajnośc/cena - wręcz rewelacja. Około 600zł, boska stabilizacja
procka, same super kondesatorki, silet pipe z poteżnymi radiatorami.... Tak
jak i mnie tak też i innych skusiło na tą płytkę. Niektórzy nie mają z nią
problemów, inni wręcz odwrotnie ale to Ci dużo nie mówie więc napiszę
konkrety.

Chłodzenie tylko ładnie wygląda, dual bios to nieporozumienie, piszcząca
cewka od pamięci denerwuje, prędkośc wiatraka na cpu w przypadku
zwolnienia - ciągle oscyluje w gore i w dol zmieniajac przy tym swoją barwe,
co jest cholernie irytujące. Mnie kolorki wkurzają także ;) Płyta mi padłą -
a dokładniej bios. Ot tak padł. Dual bios nic nie pomógł.... Płyta ładnie
się kręci - bez problemu można podnieść FSB do 400. Nawet PCIE przy zmianie
samej magistrali nie przelacza się w tryb 1x - a w wielu płytach sie
przelacza.

Zmienilem na tego mojego asusa i jestem happy. Nic mi nie piszczy, ładnie
się kręci na 400fsb - z tym ze trzeba pozmniejszac napiecia na mostkach i
już pcie sie nie przelacza z 16x na 1x. Co do wydajnosci - Asus jest pod
kazdym wzgledem wydajniejszy od tego Gigabyta - cpu, ram, 3d - co prawda nie
dużo, ale jednak. Bios sie przyjazniejszy. Zdecydowanie wiecej osob ma Asusa
wiec latwiej znalezc pomoc na forach dyskusyjnych. To tak w biegu ;) Rob jak
chcesz.

Obiema nogami i rękami jestem za Asusem P5B-E Plus - bo mam i sobie chwale!