Jaki laptop: Asus A6KM czy BENQ R55EG ?

Autor: Łukasz <WroblewskiL_at_gmail.com>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 22:45:52 MET

Witam!

Mam dość znaczny dylemat dotyczący wyboru laptopa. Nie wiem na
który się zdecydować wybieram pomiędzy
BENQ R55EG (<url>http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/2226/</url>)

Asus A6KM
(<url>http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ASUS+A6KM-Q097</url>)
chyba że może lepszy by się okazał

Benq S73EG (<url>http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1923/</url>)

Co polecacie. Czy warto brać Turiona czy może Celerona z lepszą
grafiką. Jeśli chodzi o przeznaczenie komputerka to będzie mi
głównie służył jako przeglądarka internetowa, odtwarzacz muzyki i
filmów (podłączony do wierzy), edytor tekstu, obróbka fotografii
cyfrowych (podłączony CRT 19', lub nie:), czasem w coś zagram (ale
na tym polu nie jestem super wymagający, GTA San Andreas itp. mi
wystarczy), czyli komputer do wszystkiego. Chcę laptopa bo czeka mnie
trochę wyjazdów a kompa muszę mieć przy sobie.