Gdzie klucze zabezpieczajace usb ?

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 22:36:58 MET

Witam
Polecicie jakiegos dostawce kluczykow zabezpieczajacych oprogramowanie na
USB ?
Najlepiej takie, ktore maja w pakiecie jakies dll itp do podpiecia pod
builder/delphi. Albo przynajmniej dobra instrukcje programistyczna.
Znalazlem na razie jednego dostawce, ale wole miec jakis wybor

Fantom
ps. Czy kazdy kluczyk USB HASP jest tak jakby kompatybilny ? Czyli
zakladajac, ze padnie firma ktora sprzedawal mi takie kluczyki, to kupie je
w jakiejs innej i bez problemu beda mi chodzily bez zadnych zmian w
oprogramowaniu itp ?