Problemy z kontrolerem SATA na PCI

Autor: Martin <wizmir_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 21:17:26 MET

Witam,

problemów ciąg dalszy. Dysk SATA podłączony do kontrolera zainstalowanego na
PCI. W biosie Boot ustawiony na SCSI. Podczas instalacji WinXP odpalam
sterowniki do kontrolera z dyskietki. Dysk jest widoczny, formatuje
partycje, kopiuje pliki instalacyjne na dysk, pierwszy restart i lipa -
system nie bootuje z tego dysku, ani kontroler ani dysk nie jest wykrywany i
nie można dokończyć instalacji. Próbowałem wszelkie możliwe kolejności
bootowania, zmieniałem przerwania dla PCI (aby się upewnić czy nie ma
konfliktów) i nic to nie daje.

System się nie uruchamia.

Płyta główna EPOX 8RDA+, dysk Samsung 250 Gb, Kontroler Via Raid

Czy jest jakiś rozwiązanie? Nie chcę wymieniać chwilowo płyty głównej bo
trzeba całą resztę wymienić. Help.

pzdr.

--
Marcin Zygadło