Re: Tuner TV/FM na USB - co polecacie?

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001.wytnij_at_na.o2.aby.doszlo.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 15:27:27 MET

Krzysztof Szatanik dnia 2006-12-25 19:56 napisa:

Po dłuższych poszukiwaniach znalazłem trzy interesujące mnie tunery. W
zasadzie 2 chyba że ostatni okaże się naprawdę niewiarygodnym sprzętem.
Dlatego mam pytanie czy ktoś posiada któryś z poniższych tunerów i może
się podzielić opiniami? Może ktoś miał kontakt z kilkoma z nich i może
wskazać który lepiej wybrać?

Hauppauge WinTV-USB2 USB 2.0
http://www.hauppauge.pl/pages/products/data_pvrusb2.html
Podstawowe urządzenie, bez encodera MPEG, radia, pilota, ale za to
solidna firma i umiarkowana cena
Cena: ~170zl

Hauppauge WinTV-HVR-900 USB 2.0
http://www.hauppauge.pl/pages/products/data_hvr900.html
Prawie ideał, encoder MPEG, brak zasilacza, DVB-T ale, tylko wejście
antenowe :/ Brak możliwości podłączenia magnetowidu czy innego sprzętu
poza anteną. Także cena niezbyt umiarkowana
Cena: ~350zł

Hauppauge WinTV-PVR-USB2
http://www.hauppauge.pl/pages/products/data_pvrusb2.html
"Full wypas", ale cena mocno zniechęcająca :(
Cena ~150 USD

Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

Z pozdrowieniami,
Szatanik Krzysztof.