Tuner TV/FM na USB - co polecacie?

Autor: Krzysztof Szatanik <dbl001.wytnij_at_na.o2.aby.doszlo.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 19:56:15 MET

Witam

        Szukam porządnego i sprawdzonego tunera TV/FM na USB. Tuner będzie
głównie używany "stacjonarnie" w notebooku z podłączoną kablówką więc
mobilność nie jest priorytetem (wszak raczej ciężko żądać wbudowanej
przyzwoitej anteny w tak małym urządzeniu a targać ze sobą dodatkową
antenę to przesada), raczej zależało by mi na jakości obrazu i
"uniwersalności" - wsparcie dla Windows Media Center, najważniejszych
programów PVR itp.

Moje główne wymagania:
* co najmniej dobra jakość obrazu
* pełne PVR - nagrywanie, timeshift, pauza
* albo dobry soft producenta albo wsparcie ze strony głównych softów PVR

Mile widziane (ale już nie obowiązkowe)
* wbudowany encoder MPEG2 aby odciążyć sam komputer
* support dla Windows Media Center (np. mojego LeadTek WinFast TVR 2000
Deluxe (czy jakoś tak) nie chciał obsługiwać)
* tuner FM
* mile widziany odbiór "tv cyfrowej" (tak na przyszłość)

        O pilocie nie wspominam bo z reguły działają one tylko z oryginalnym
softem producenta i wygodniej jest dokupić jakiegoś bardziej
uniwersalnego i wszechstronnego PC Mak'a

        Będę wdzięczny za wskazanie dobrego urządzenia które będzie miało
wysoką funkcjonalność i jakość obrazu za przyzwoitą cenę oraz nie będzie
sprawiało wiecznych problemów jak stary tuner pixelview (już nie
pamiętam nazwy)

Z pozdrowieniami,
Szatanik Krzysztof.