Re: Kalkulacja komputera.

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 15:07:02 MET

Bezpieczniejszy będzie Mac (chociaż nie wiem jak Ci to wyszło,
 że jest w podobnej cenie?! - te zestawy nie są równoważne).
Nie napisałeś jakie programy mają na tym działać. Zakładam, że codzi Ci
o 3D, DTP lub Video. Na Mac'a (intela) natywne aplikacje będą lepiej
zoptymalizowane do pracy na procesorach wielordzeniowych (powyżej 2).
I jeszcze dochodzi do tego kwestia firewire 800 - pod Win XP są
z tym jakieś cuda. Z tego co widziałem testy jest najwyżej 20% szybsze niż
400.

TM