Re: Kalkulacja komputera.

Autor: Cezar Ponti <ASK_at_poczta.fm>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 14:46:04 MET

Użytkownik "KJ" <kjuzik@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:en0hn9$hto$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Można ciut taniej to co wyceniłem to powiedzmy taki mały wypas

> Na tym się nioe znam :(
> Ale widzę że MAC jest tańszy tylko o jakieś 800zł a na upartego możemy
> zejść na jakichś częściach o te 800zł

To juz nie chodzi o te 800 zl.
Chociaz jakby jeszcze porownywac to musielibysmy cenowo porownac np dell-a a
nie po prostu skladaka
bo ja dostaje maca w 1 paczce czyli tak jakbym dell-a dostal - firmowy
komputer z optymalizowanymi wszystkimi
czesciami do siebie.
Na stronie dell-a podobna konfiguracja wychodzi 19 K a to juz robi drugi
taki komputer ta cena.
Tu chodzi bardziej o to czy system na pc mi to wykorzysta czy po prostu bede
mial 4 rdzenie po to zeby sie polansowac
przed znajomymi.