Re: Uszkodził mi się dysk w Ipod - ktoś wymieniał?

Autor: Jotka <jacekkauch_at_o2.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 14:09:57 MET

Użytkownik "Midar" <radi@smlw.pl> napisał w wiadomości
news:en015u$68a$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Czy ktoś wie gdzie można kupić taki dysk i czy wystarczy go tylko
> podmienić? A może ktoś już dokonywał takiej "naprawy"? Trzeba dysk jakoś
> wcześniej sformatować?

To jest dysk Toshiby 1.8"
http://www3.toshiba.co.jp/storage/english/spec/hdd/mk2004.htm
Zauważ, że 40GB dysk Toshiby ma juz 8 mm wysokości w porównaniu do 5 mm
Twojego 20 GB.
http://www3.toshiba.co.jp/storage/english/spec/spec2.htm#1.8hdd
Nie wiem czy masz tam jeszcze pod obudową te 3 mm luzu... Jezeli tak to
możesz 40 GB model spokojnie zastosować. Wg producenta nie bedzei więcej
energi pożerał niż jego mniejszy brat.
Tu masz instrukcję jak wymienić dysk:
http://www.macuser.co.uk/macuser/music/features/67347/replacing-your-ipods-hard-disk.html

Gdzie kupić? Google podpowiada, że Allegro lub eBay.

Pozdrowienia,
JK