Uszkodził mi się dysk w Ipod - ktoś wymieniał?

Autor: Midar <radi_at_smlw.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 10:01:20 MET

Witam.

Może ktoś poradzi co zrobić. Spadł mi Ipod podczas słuchania muzyki. Dałem
go do serwisu w Niemczech ale zażądali kosmiczne pieniądze za naprawę.
Przynajmniej dowiedziałem się co się stało. Padł dysk twardy. Rozebrałem
urządzenie i odczytałem parametry (20GB - MK2004GAL). Widziałem podobne
dyski ale o pojemności 40GB.

Czy ktoś wie gdzie można kupić taki dysk i czy wystarczy go tylko podmienić?
A może ktoś już dokonywał takiej "naprawy"? Trzeba dysk jakoś wcześniej
sformatować?

--
Pozdrawiam
Radek