Re: Kieszen SATA II

Autor: RR <comindexjbcj_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 19:59:19 MET

Dziekuje kolegom za zainteresowanie moim pytaniem. Ja poprostu dostalem od
Sw Mikolaja dysk SATA II i chcialbym zalozyc go do komputera w kieszeni
wewnetrznej. Zalezy mi na mozliwosci wyjmowania dysku i na tym, zeby kieszen
nie spowalniala komunikacji z dyskiem.

Jezeli mozecie, podpowiedzcie mi jakie kieszenie sa najlepsze do SATA II i
gdzie mozna je kupic?

Z gory dziekuje za omoc.
Pozdrawiam.
Rafal

It has removed 2142 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!