Re: Pytanie na czasie - co zrobic z uszkodzonymi/przestarzalymi czesciami komp .?

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 17:57:02 MET

Użytkownik "Adam" <aaa@bbbb.cc> napisał w wiadomości
news:1ev9shjb1x0tw.8c88dmz39xxx.dlg@40tude.net...
> Witam wszystkich
>

> Dlatego mam pytanie co mozna zrobic z takim zlomem komputerowym, czy
> prawo UE nie wymusza przypadkiem na sklepach komputerowych odbierania od
> klientow takiego zlomu i przekazywania dalej do recyklingu ?

Od klienta pewnie wezma ale aby zostac klientem musisz cos kupic -jak ktos
wejdzie
prosto z ulicy oznajmiajac ze chcialby zostawic troche zlomu komputerowego
to raczej
marna szansa na sukces (chyba ze sklep szmaciarsko/geszefciarski i handluje
takim "dobrem"
wtedy to wezma z pocalowaniem reki ).

pzdr