Re: jaki procesor na KT400...?

Autor: quish <quish_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 17:53:40 MET

wwmwaa@o2.pl napisał(a):
> No tak , ale jak sprawdzic ten układ PLL? jakies programy moze?
> w ogole to z tego co widze to kt400 i gigabyte to rozne zeczy ciekawe
> ludzie robia. ale mają zazwyczaj jkaies nowszy rev, ja mam 1.0

1.Poszukać w sieci...
2.Obejrzeć płytę-taki mały układzik w okolicach chipsetu.
3.Jakimś diagnostykiem.Bodajże cpu-z podaje,a jak nie to jakaś sandra
czy everest.Sprawdzić ci dokładnie nie mogę bo siedzę na Ubuntu a nie na
windzie.
Jak będziesz miał oznaczenie PLL to na stronie producenta masz data
sheet,a tam już wszystko pisze.Ew. znów google.
Pozdr