Re: GIGABYTE K8N51GMF-9 - napiecie procesora

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 16:09:31 MET

Osobnik posiadający mail maly158@NOSPAM.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Zobacz na stronie producenta, czy płyta doszukała się nowych
> sterowników. Jeżeli nie, to nic nie cuduj:)
> Bo potem się okaże, że napiszesz spowrotem na usenecie w temacie:
> "Słuchajcie, spaliłem komputer co z tym zrobić" :) - oczywiście
> żartowałem.

ale ja sie pytam gdzie moge ewentualnie znaleźć ustawianie napiec, bo skoro
czesc ustawien pokazuje sie po wcisnieciu CTRL + F1 to moze sa jeszcze
jakies ukryte funkcje. A moze zwyczajnie nie widze, gdzie sa.
Reasumujac - w necie znalazłem opis jak podkrecic, szukam tylko ustawiania
napiec (jest mozliwe ze na tej plycie nie ma mozliwosci zmiany???).

BTW Sempron poszedł bez podnoszenia napiecia na 270x8 czyli 2160. Jest
szansa, ze po podniesieniu napiecia pojdzie na 300x8? (wiecej niz 300 nie
ma w opcjach plyty).
Czy warto kombinowac zeby HT było blizej 1000 (obecnie jes 3x270) czy to
nie ma znaczenia?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."
Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."