Re: Niechęć do zbootowania

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 15:31:36 MET

Osoba Tomaszek napisała na pl.comp.pecet:

> Instaluj neostradę ręcznie na protokole PPP tym co jest wbudowany w
> system.Działa __znacznie__ szybciej, a ta ich strefa neostrady to
> straszny syf i żre dużo ramu.Jako numer telefonu podajesz *
Jesteś pewien? ZTCW Win98 nie obsługuje jeszcze tego. Zresztą, jak
pisałem, w życiu żadnej neostrady nie zainstalowałem.

> zasilacz 150W
>
> Zobacz kondenstaroty w tym zasilaczu, może zbliża się jego koniec? Nie
> jest trochę za mały?
Trzeba go chyba będzie zmienić przynajmniej testowo.

> Poczekaj z tym wykluczeniem, zobacz czy radiator na procku nie jest
> obluzowany.Ja wiem, że 300Mhz to nie demon szybkości, ale chłodzenia
> jednak wymaga:-) Poza tym pasta termoprzewodząca mogła
> wyparować(niektóre tak mają)
Mam podobny serwer pod biurkiem i tam wentylator na procku nawet nie
chodzi. Nie chciało mi się wnikać, ważne że działa już 2. rok.

> Co to był za HDD? Nie miał opisanego podłączenia zworek?
WD 1 GB. Nic więcej o nim nie wiem. Trochę podobny do tego:
http://allegro.pl/item152462037_caviar_1_6gb_warszwa_najtaniej.html
NIE MIAŁ OPISANEGO PODŁĄCZENIA ZWOREK.

> Co to może być?
>
> 1) Umierający kontroler IDE lub jeden tylko kanał
?? Możesz coś o tym napisać?

> 3) Konflikt trefnego HDD z innym napędem(np.CDromem).Jesli to windows
> 98 jak piszesz to masz ułatwione zadanie.Przegraj instalkę win98 na
> HDD, odłącz wszystko co jest nieporzebne do instalacji i rozpocznij
> instalację bez obsługi Cdromu z twardego dysku za pomocą dyskietki
> systemowej Win98

Pomysł ciekawy. Ale problem jest przy uruchamianiu systemu przez BIOS,
nie ma to nic wspólnego z Win98. Natomiast rzeczywiście warto spróbować
tylko z 1 napędem.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur