Re: Niechęć do zbootowania

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 15:11:04 MET

Osoba Michal Kawecki napisała na pl.comp.pecet:

> IMO wyschnięte kondensatorki w zasilaczu albo na płycie głównej.
> Ewentualnie bateryjka podtrzymująca CMOS (tak, tak).
Płycie się przyglądałem. Nie widziałem jeszcze nigdy spuchniętych
kondensatorów, ale na oko wyglądały dobrze.
Zasilacza nie rozkręcałem.
Pamiętam natomiast (teraz mi się przypomniało), że na 1. ekranie BIOS-u
pisało coś w stylu, że hasło zostało skasowane zworką (nie męczcie
mnie, żebym to pisał po angielsku). Zdziwiło mnie to, więc
sprawdziłem - ustawienia przez BIOS są normalnie trzymane.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur