Re: nowy komp i juz swirniety;-/

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 00:29:15 MET

uzytkownik <bratekxxlUSUN@o2.pl> wrote:

> ta grupa chyba jednak służy do udzielania rad na temat sprzętu,

            I taka tu padla - sprzet jest sprawny (na ile mozna ocenic to na
odleglosc przy takim opisie), co najwyzej zle dobrany jesli chodzi o
sensownosc zakupu, a nie nieprawidlowe dzialanie.

> a nie
> oceniania i krytykowania ludzi, bo nikt Ci takiego prawa nie dał. Zawsze
> można każdą opinię przedstawić w kulturalny sposób.

            Jesli twierdzisz ze w powyzszym bylo cos niekulturalnego to chyba
musisz wyznawac zasade "kazdy moze plesc bzdury, ale trzeba glaskac go po
glowie i utwierdzac w tym ze jest wspanialy bo jeszcze wpadnie w
kompleksy". Mnie draznia takie "ziomalskie" lamenty ludzi narzekajacych na
wszystko z wyjatkiem wlasnej indolencji, a to jest najlagodniejsze z
okreslen jakie mozna uzyc w tym przypadku.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl