Re: Obraz z zewnetrznego zrodla na full screen

Autor: Yaro <yaroslav.piech_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 22:18:05 MET

> OK dzieki wielkie... a jakis inny program niz dscaler? Bo gdy sie
> wlacza i szuka zrodla obrazu wyskakuje "Error cant create overlay
> surface: 88760028" i program sie wylacza... wlasnie szukam co moze byc
> tego powodem ale nie wiem czy znajde ani co by z tym szlo zrobic bo w
> zaden sposob nie moge zaingerowac w program bo zanim sie wlaczy to sie
> wylacza....
> Yaro

w sumie to juz nie trzeba... gdzies meczac google i niemieckie forum
ktorego nic a nic nie rozumielam znalzlem ze to cos od rozdzielczosci
zmienilem na mniejsza i program zaskoczyl... opcji w 3 i troche ale
ustawilem i w sumie wszystko dziala dobrze... wiadomo jakos nie ta co
na tv ale i tak niezle i full screen
jeszcze raz dzieki KILu