Re: Obraz z zewnetrznego zrodla na full screen

Autor: Yaro <yaroslav.piech_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 21:45:57 MET

> Kto powiedział, że nie może? Fullscreen nie ma żadnego związku z
> rozdzielczością źródła sygnału. Przecież karta TV wyświetlając sygnał z np.
> kablówki przyjmuje go w rozdzielczości PAL np. 384x300 i z tego robi
> fullscreen, po prostu interpolując obraz do wyższej rozdzielczości. Zresztą
> w opcjach softu możesz zwykle wybrać parametry interpolacji i usuwania
> przeplotu.
>
> k,

OK dzieki wielkie... a jakis inny program niz dscaler? Bo gdy sie
wlacza i szuka zrodla obrazu wyskakuje "Error cant create overlay
surface: 88760028" i program sie wylacza... wlasnie szukam co moze byc
tego powodem ale nie wiem czy znajde ani co by z tym szlo zrobic bo w
zaden sposob nie moge zaingerowac w program bo zanim sie wlaczy to sie
wylacza....
Yaro