Obraz z zewnetrznego zrodla na full screen

Autor: Yaro <yaroslav.piech_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 19:17:52 MET

Witam - mam taki problem - z zewnetrznego zrodla obazu podlaczonego do
kompa przez cos w rodzaju TV-IN chciaalbym miec obaz na pelen ekran w
jak najwyzszej rozdzielczosci... probowalem przez programy do zgrywania
obrazu takie jak windows movie maker ale tam rozdzielczosc nie dosc ze
niska to jeszcze mozna przegladac obraz tylko w malym oknie... mam tez
dolaczony do laptopa jakis program asus video security i tam w sumie
jakos dobra ale okno tez maksymalnie mozna zrobic na 1/3 ekranu - wiec
chcialbym sie dowiedziec czy jakis program wyswietla obraz z
zewnetrznego zrodla na pelen ekran nie musi go zgrywac bo na tym mi nie
zalezy
Pozdrawiam
Yaro