Re: Notebook Acer 5650

Autor: Anka <atupajWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 16:31:53 MET

Trzeba

> OK, masz racje - co do Twojej osoby.
> Czemu pozostałych chcesz wrzucić do tego samego worka ?
pewnie masz rację...bo przecież często się pukam w głowę, jak ludzie mówią o
wołaniu specjalisty do instalowania podstawowego oprogramowania ;-)
Ale ja mówię tu o wiedzy niespecjalistycznej. A o specjalistów (czyli zapewne
Twoich następców) naprawdę trudno. Bo dzisiaj całe stada studiują różne
specjalizacje, w związku z czym poziom wiedzy tych "stad" zdecydowanie spada.
Bo jak produkcja jest seryjna, przestaje zwracać sie uwagę na jakość. Wiem po
swoim fachu, w innych z pewnością nie jest inaczej...

pozdrawiam i życzę powodzenia w poszukiwaniach
Anka