Re: Notebook Acer 5650

Autor: *KW* <kw_at_neostrada.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 14:13:20 MET

> bez nauki nie ma postępu (mówię o postępie jednostkowym) - nie rozumiem,
> dlaczego pewna wiedza ma być zamknięta dla jakiegoś grona specjalistów. Trzeba
> mieć w sobie dużo pokory wobec własnych wiadomości, ale są rzeczy i
> umiejętności, których trudności nie należy demonizować.

OK, masz racje - co do Twojej osoby.
Czemu pozostałych chcesz wrzucić do tego samego worka ?

Ja od 10-ciu lat szukam swojego następcy, któremu
nie musiałbym tłumaczyć wszystkiego 'od początku świata',
czy 'jak krowie na miedzy'. Człowieka z otwartą głową, umiejącego
samodzielnie pracować, odpowiedzialnego. A jeszcze
jak by był "cool" (pogodnego usposobienia) - to już super.

Do tej pory trzech kandydatów (przez te 10 lat) jakoś
'się nie załapało', szukam dalej. . .

A Ty mi mówisz, że nie ma rzeczy trudnych ?

Powiedz to tym, którzy mieli chęć być administratorami
w dużej firmie - a pytają mnie: czemu zero przekreślam.

Pozdrawiam.

--
[*KW* |P5WD2 Premium + P4 D 840 + 2x1GB GEIL 800]
[Sony E400|Radeon X800GTO +Avermedia AVerTV Box7]