Mobilny Athlon 3200 64Bit i p³yta z NForce 3

Autor: Adas <xkiller2_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 23:34:28 MET

Witam.
Mam okazjê kupiæ mobilnego Athlona 3200 na socket 754 i mam takie pytanie, czy
owy procesor mi pójdzie na p³ycie g³ównej z chip'setem NForce 3?. P³yta g³ówna
to Asus K8N. Je¶li kto¶ z was ma takiego procka na takiej p³ycie g³. lub
podobnej z chip'setem nforce3 to prosi³ bym o opinie. I czy w ogóle op³aca siê
zmieniaæ Semprona 2800 na owego Athlona? Dysponuje ma³ym bud¿etem i wiem, ¿e
socket 754 to ju¿ zabytek, ale nie staæ mnie na wymianê pamiêci, grafiki i
procesora.

Pozdrawiam
Adam